L’UJI participa en les II Jornades de Cooperativisme i Emprenedoria Social a Vila-real

24/04/2017 | SCP

Les II Jornades de Cooperativisme i Emprenedoria Social que es celebren els dies 26 i 27 d’abril de 2017 a la sala de conferències Fundació Caixa Rural Vila-real comptaran enguany amb la participació de representants de la Generalitat Valenciana, la Diputació de Castelló, l'Ajuntament de Vila-real, FEVECTA i la Universitat Jaume I, entre altres. En aquesta edició, els participants tractaran de transmetre la importància d'incloure l’economia social i el treball cooperatiu dins de la nostra societat.

El dimecres 26 d’abril començarà amb la ponència «Emprendimiento y responsabilidad social en la empresa valenciana» que impartirà José Luis Monzón, director de l’Institut Universitari d’Economia Social i Cooperativa a partir de les 10.30 hores. A continuació, es farà una taula redona que porta per títol «La economía social en la provincia de Castellón. Nuevas oportunidades laborales» en la que participaran el diputat de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló, Salvador Aguilella; el gerent de Dinserta, José M. Albornoz; la responsable de Fevecta Castellón, Àngela Pita; el gerent de Molexplore, Leo Nomdedeu i la responsable del projecte éBRICKhouse de l’UJI, Teresa Gallego. Ja de vesprada, a les 15 hores David Bayona, consultor de Recursos Humans en Dideas, realitzarà el taller «Valores y gestión empresarial en las empresas de Economía Social».

Dijous 27, les activitats començaran amb la taula redona «Nuevos Horizontes en la Economía Social» a les 10.30 hores i comptarà amb Jose Ignacio Martínez, cap de Cooperativisme i Economia de la Generalitat Valenciana; Francesc Xavier Ochando, regidor d’Economia de l’Ajuntament de Vila-Real; José Luis Monzón, director de l’Institut Universitari d’Economía Social i Cooperativa i el managing director de l’Espaitec, Juan Antonio Bertolin. A les 12.30 horas, el director general d’Economia, Emprendimiento i Cooperativisme de la Generalitat Valenciana, Francisco Álvarez, i l’alcalde de Vila-Real, José Benlloch, seran els ponents que parlaran de «La gestión de la Economia Social desde las Administraciones Públicas».

La jornada vespertina començarà amb la ponència «Nuevas políticas agroalimentarias» per la directora general de Desenvolupament Rural i PAC de la Generalitat Valenciana a la qual seguirà una degustació de productes ecològics i conclourà amb el taller «Eco, la alternativa al cítrico convencional» a càrrec de Manuel Racionero, responsable de Bioazahar.

Les persones interessades poden inscriure's, gratuïtament, en www.fundaciocaixarural.org. L’assistència és convalidable per 0,5 crèdits de lliure elecció a la Universitat Jaume I.