Espectacular eixida de la Penyagolosa Trails CSP i la XVIII Marató i Mitja des de les pistes d'atletisme de l’UJI

24/04/2017 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló va acollir dissabte passat l'eixida de la sisena edició de la Penyagolosa Trails CSP i la XVIII Marató i Mitja Castelló-Sant Joan de Penyagolosa (MIM).

Per segon any consecutiu el tret d'eixida el va donar la CSP a la mitjanit del divendres al dissabte 22 d'abril, i sis hores després van iniciar el seu recorregut, també des de les pistes d'atletisme de la Universitat Jaume I, els participants de la MiM.

La marató i mitja va comptar amb la participació de 1.500 esportistes que van aconseguir la plaça per sorteig, després de superar les preinscripcions el nombre de dorsals disponibles, la qual cosa dóna una idea de l'interès que desperta entre els corredors de Castelló i també de fora de la província, perquè any rere any són més els atletes de tot Espanya i de l'estranger que corren aquesta prova.

D'altra banda, al voltant de 600 atletes van disputar la prova de 115 km de la CSP, i van haver de completar aquesta distància en menys de les 30 hores que estableix l'organització lluitant contra el cansament, el somni o les baixes temperatures que es poden donar durant la nit.

Foto: Penyagolosa Trails