L’UJI presenta la quarta convocatòria de beques de mobilitat per a l’estudiantat emprenedor

10/04/2017 | SCP

•  presentacio-ujie University_Junior_Int_Entr_17DLL15_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha celebrat una sessió informativa de la quarta convocatòria del programa de beques de mobilitat University Junior International Entrepeneurs, una iniciativa emmarcada dins del Pla UJI EMPRÉN i el programa Erasmus+. La presentació ha sigut a càrrec de Maribel Beas, responsable de l’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques, i Maria Ripollés, subdirectora de la Càtedra INCREA.

Ripollés ha explicat que l’objectiu del programa és desenvolupar el talent emprenedor de l’estudiantat de grau, màster o doctorat de qualsevol àrea de coneixement a través d’una estada internacional, en la qual els participants podran validar la seua idea de negoci en un entorn global.

Beas ha fet un repàs del desenvolupament del programa que inclou una fase de formació per a l’estudiantat seleccionat, a més de la fase de mobilitat, que és d’un mínim de dos mesos complets amb 1.000 euros mensuals de dotació econòmica. Així mateix, ha explicat els criteris de valoració per a la selecció dels beneficiaris de la beca: els coneixements sobre emprenedoria i comerç internacional, tindre un nivell B1 de l’idioma corresponent o el potencial internacional del pla de negoci, entre altres.