L’UJI implanta la doble titulació de Grau en ADE i Dret el pròxim curs

12/04/2017 | SCP

La Universitat Jaume I implantarà el pròxim curs acadèmic 2017/2018 el programa de doble titulació en ADE-Dret, que conjumina els avantatges dels dos graus amb l’objectiu de formar professionals altament qualificats. La nova doble titulació s’oferirà per a un grup reduït de 30 estudiants, que hauran de superar un total de 384 crèdits, repartits en cinc cursos de 72 crèdits cadascun, més un últim semestre de 24 crèdits dedicat als treballs de final de grau i les pràctiques externes.

La doble titulació ADE-Dret atén a un perfil professional altament demandat per empreses, organismes i institucions. El ventall d’eixides laborals és molt ampli i inclou diferents llocs de responsabilitat en la gestió empresarial, a més d’habilitar per a l’exercici lliure de determinades professions com ara consultor i assessor d’empreses en diferents camps, analista d’inversions, gestor d’entitats no lucratives, auditor o advocat (després de la superació dels requisits legals de capacitació professional). També, amb una oposició prèvia, accés a llocs com ara notari, registrador de la propietat i mercantil, jutge, fiscal, inspector de treball, inspector d’Hisenda, advocat i lletrat de les administracions públiques i dels òrgans constitucionals, tècnic comercial de l’Estat, inspector d’entitats de crèdit, auditor del Tribunal de Comptes, o cos diplomàtic, entre altres.