La Diputació i l’UJI mostren en una jornada de benvinguda el patrimoni cultural, històric, turístic i gastronòmic de la província

29/03/2017 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló i la Diputació de Castelló han organitzat una jornada conjunta de benvinguda a l’estudiantat Erasmus procedent de tota Europa. L'activitat es va iniciar amb una visita a les instal·lacions de la Diputació de Castelló i la benvinguda per part de les autoritats universitàries i provincials.

L'alumnat va poder conèixer a través d'un vídeo part del patrimoni turístic, cultural, històric i gastronòmic i la Diputació els va fer lliurament d'un dossier amb més informació sobre la província. La jornada va finalitzar amb una degustació dels productes típics a càrrec de la corporació provincial.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions