panoramica UJI

L’associació universitària Positivat celebra el Dia Internacional de la Felicitat a l’UJI

14/03/2017 | SCP

L'associació universitària Positivat ha avançat la celebració del Dia Internacional de la Felicitat, el pròxim 20 de març, amb l’organització de diverses activitats en l'Àgora de la Universitat Jaume I que han tingut com a objectiu divulgar la ciència en el camp de la psicologia positiva i donar a conèixer l'associació. Les activitats, en les que han participat al voltant de 500 persones, han inclòs una campanya de recollida d'idees sobre què és per a cada persona la felicitat i el repartiment d'informació sobre l'associació.

Positivat és un projecte associatiu creat per un grup de joves universitaris de l’UJI amb vocació de servei a la societat que actuen des de l'àmbit professional de la psicologia, especialment des de la psicologia positiva. L'associació està formada per un equip multidisciplinari amb persones tant del camp de la psicologia, com del disseny gràfic, el periodisme i la interpretació en llengua de signes.  L'associació és membre de la societat nacional SEPP d'investigadors i professionals interessats en la psicologia positiva i col·labora amb l'equip de Prevenció Psicosocial i Organitzacions Saludables WANT de l’UJI.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat