Més de 200 estudiants han participat en els tallers científics impartits per professorat de l’UJI al Museu de les Ciències de València

09/03/2017 | SCP

Més de 200 estudiants de l'ESO han participat en febrer en els tallers de divulgació científica impartits per professorat i estudiantat de la Universitat Jaume I de Castelló que s'han celebrat al Museu de les Ciències Príncep Felip de València. Aquesta activitat s'emmarca en el conveni de col·laboració existent entre la Ciutat de les Arts i les Ciències i l’UJI.

Els tallers de divulgació científica, amb els quals s'han complementat les visites escolars, s'han impartit en la tercera planta del Museu tots els dilluns de febrer i són una mostra dels que es realitzen en les Jornades Científiques «Connecta amb la Ciència» de l’UJI, l’objectiu de les quals és promoure els estudis científics i tècnics entre l'alumnat de quart de l'ESO.

Amb motiu de la clausura del programa, aquest matí han realitzat una visita als tallers la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de l’UJI, Pilar García Agustín, i el director de l'Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ximo Gual, acompanyats pel director general de la Ciutat de les Arts i les Ciències, Enrique Vidal. En la visita també ha participat el professor del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de l’UJI  Eduardo Peris, qui ha sigut impulsor de la iniciativa com a membre del comitè d'experts del Museu de les Ciències.