El programa AlumniSAUJI ofereix als seus membres Premium l’oportunitat de reciclar-se professionalment amb l’assistència a sessions de màster

22/02/2017 | SCP

El programa dels antics alumnes, AlumniSAUJI, ofereix als membres Premium la possibilitat d’assistir a algunes sessions o assignatures de màsters universitaris per refrescar o ampliar els seus coneixements.

Les masterclass tenen com a objectiu que l'antic alumnat i els professionals puguen mantenir-se connectats amb les últimes propostes del seu sector professional a través de l'assistència a sessions determinades dels màsters universitaris de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, els membres d'AlumniSAUJI Premium que ho desitgen podran accedir a una sessió dels màsters que col·laboren de forma gratuïta. Aquestes sessions poden tractar-se des de conferències fins a assignatures completes bé presencials o bé en línia, per facilitar també l’accés a persones que no tenen disponibilitat horària o personal per desplaçar-se al campus.

La formació de postgrau es caracteritza per la seua especialització i per oferir una visió actualitzada i d'avantguarda dels sectors a què pertany, pel que aquesta és una oportunitat única per seguir adquirint coneixements.

Les masterclass que tindran lloc al llarg d’aquest segon semestre versaran sobre temàtiques tan diferents com «Anàlisi de tendències de mercat i innovació» dins del Màster en Direcció i Gestió de la Innovació (10 de març)​; «Planificació i Política lingüística a Europa», dins del Màster en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües (27 de març); «Addicció i Neuroplasticitat», dins del Màster en Investigació en Cervell i Conducta (5 d’abril) o «La intel·ligència emocional aplicada al lideratge» dins del Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching (7 d’abril).

Les inscripcions ja estan obertes per a totes les sessions. Els requisits són ser titulat o titulada universitari i membre de la categoria AlumniSAUJI Premium. En alguns casos, es requereix també tenir una titulació afí al contingut del màster.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’ aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.