La professora de l’UJI Eva Alcón imparteix una conferència sobre instrucció pragmàtica a la Universitat de Pàdua

21/12/2016 | SCP

La catedràtica de Filologia Anglesa Eva Alcón va impartir la setmana passada una ponència en el Seminari sobre Internationalització de la Docència Universitària a la Universitat de Pàdua (Itàlia). El treball de la professora Alcón sobre la instrucció pragmàtica a les universitats va despertar molt d’interès entre les persones assistents a aquest esdeveniment internacional.

La investigadora fa més de quinze anys que investiga l’adquisició de l’anglès com a tercera llengua i és una reconeguda experta en l’àmbit de la pragmàtica i adquisició de llengües. Alcón és la responsable del Grup d’Investigació de Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa (LAELA), creat en 1999 en la Universitat Jaume I de Castelló.