L’UJI participa en la commemoració del Dia Mundial de Lluita contra la Sida

07/12/2016 | SCP

•  sida Dia_Del_Sida_16DLL34_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha commemorat el Dia Mundial de Lluita contra la Sida amb diverses activitats dins i fora del campus universitari. S’han instal·lat diversos punts de sensibilització per conscienciar la comunitat universitària de la situació de la pandèmia. Els voluntaris i voluntàries que han participat en aquesta acció han estat en quatre dels cinc centres universitaris (ESTCE, FCHS, FCS, FCJE) i a la Biblioteca, encara que han voltat per tot el campus oferint informació a la comunitat universitària.

La Llotja del Cànem ha sigut escenari del lliurament del concurs de cartells sobre la sida que ha comptat amb la participació de 76 alumnes amb la presentació de 37 cartells. El cartell guanyador ha sigut realitzat per Celia Cerdán García, Esther Suárez Sánchez i Pelinsu Siri, amb el títol «Los unicornios no existen».

A més, avui ha finalitzat el curs de formació «Prevenció de la sida: estratègies d’actuació» que s’ha desenvolupat des del 22 de novembre i durant la passada setmana i aquesta s’han emès dos programes de Vox UJI Ràdio que han dedicat el seu espai a aquesta temàtica: Vox Sénior i Una finestra a la ciència.

Les activitats han sigut organitzades per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat; l’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental; la Unitat d’Investigació sobre Sexualitat i Sida (Unisexsida) i Salusex; Germandat Castellonenca d'Estudiants de Medicina de l'UJI (HCEM) i el programa UJI Hàbitat Saludable.

Imatges de la jornada