L’UJI premia les targetes nadalenques solidàries amb productes de comerç just

19/12/2016 | SCP

•  premi-tarjetes Nadal_Solidari_16DLL41_in

FOTO: Damián Llorens

La X Fira d'ONG, Comerç Just i Ecològic de la Universitat Jaume I ha sigut l'escenari del lliurament dels premis als guanyadors del concurs de targetes nadalenques solidàries UJI 2016, amb les quals el rector felicita la comunitat universitària i que estan a més a la disposició de la comunitat universitària per al seu enviament en línia. Els premis consisteixen en dues cistelles amb productes de comerç just i ecològic.

En l'edició del 2016 el primer premi ha recaigut en la targeta «Nadal Solidari UJI 2016. Igual per a tots» realitzada per Beatriz Prades, Marina Roselló i Sonia Torner. El segon premi ha sigut per a «El espíritu de compartir» de Francisco Marco, Carlos Pascual i Cristian Martínez i el jurat ha concedit un esment especial a la targeta «Robots solidarios» de Joan Soro i Albert Nicolae.

La X Fira d'ONG, Comerç Just i Ecològic organitzada per l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat del Vicerectorat d'Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme ha reunit, al vestíbul de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, diferents comerços i ONG, entre els quals hi ha Oxfam Intermón, La Tenda de Tot el Món, Buonissimo, Un Altre Món, Solidaritat Internacional i Edicions Kaicrón.

Targetes nadalenques solidàries