La iniciativa «Obrim diàleg» de l'estudiant Jaime Clemente guanya el segon premi Idees Joves de l'Ajuntament de Castelló

13/12/2016 | SCP

El projecte de participació ciutadana «Obrim diàleg» de Jaime Clemente, estudiant del Grau en Dret de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonat amb el segon premi del concurs Idees Joves, convocat per l'Ajuntament de Castelló a través de la Regidoria de Joventut. El premi ha estat dotat amb 800 euros, així com la posada en marxa del projecte per part de l'Ajuntament durant l'any 2017.

La iniciativa «Obrim diàleg» pretén acostar la política municipal a la joventut de Castelló per mitjà d'una sèrie de taules redones, visites a dependències municipals i activitats lúdiques on les persones participants puguen intercanviar amb els responsables de les regidories municipals les seues preocupacions, suggeriments i propostes de millora en la política municipal de Castelló.

El concurs Idees Joves té com a objectiu fomentar l'aportació d'idees per part de joves creatius i innovadors per a la realització de noves activitats culturals, d'oci i temps lliure a desenvolupar en la ciutat.