L'atleta Eric Peñalver és guardonat en la XX Gala de l'Esport Provincial com a millor esportista universitari

07/12/2016 | SCP

Eric Peñalver, atleta de la Universitat Jaume I, ha rebut el guardó com a millor esportista universitari en la XX Gala de l'Esport Provincial celebrada el passat 25 de novembre, organitzada per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló amb la col·laboració de la Diputació de Castelló.

Eric Peñalver és estudiant del Grau en Mestre d'Educació Primària a l’UJI i ha sigut esportista d'elit del programa de la Universitat Jaume I des de 2012. Ha aconseguit medalles tant en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari com en els Campionats d'Espanya Universitaris. El passat curs 2015/2016 va aconseguir la medalla d'or en el Campionat d'Espanya Universitari en la prova de 3.000 metres obstacles.