Joves emprenedors de Castelló presenten les seues iniciatives en l'esdeveniment «180º» de l'associació La Plantilla

14/12/2016 | SCP

L'associació La Plantilla, formada per alumnes i exalumnes de disseny de la Universitat Jaume I, ha celebrat la quarta edició de l'esdeveniment «180º», en el qual dotze alumnes i professionals han presentat els seus projectes seguint un format innovador similar a les xarrades TED i els PechaKucha.

L'activitat, emmarcada en el projecte «Dijous d’associacions», s'ha realitzat al Cafè dels Sentits de l'UJI i ha comptat amb l'assistència d'un centenar de persones, que han pogut conèixer les iniciatives i projectes de joves emprenedors de Castelló. A més, l'esdeveniment s'ha retransmès en streaming gràcies a la col·laboració de l'associació Aditel.

El president de La Plantilla, Javier Ares, ha destacat que des de l'organització estan molt satisfets amb la gran participació en l'esdeveniment, que augmenta en cada edició.