Santander YUZZ «Joves amb idees» inicia l’edició de 2016 amb més de 20 places per a emprenedors de l’UJI

31/10/2016 | SCP

El programa Santander YUZZ «Joves amb idees» promogut per Banco Santander a través de Santander Universidades i coordinat pel Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE), en el qual participa la Universitat Jaume I a través de la Càtedra Increa d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge i el Vicerectorat d'Estudiants Ocupació i Innovació Educativa, ha llançat una nova convocatòria que estarà oberta fins al 2 de desembre de 2016. El programa està dirigit a joves emprenedors entre 18 i 31 anys que busquen desenvolupar una idea de negoci de base tecnològica. Els interessats podran fer-ho gratuïtament a través de www.yuzz.org.

Els seleccionats podran beneficiar-se de l'accés a centres de cotreball d'alt rendiment on desenvolupar les seues idees de forma col·laborativa, relacionar-se amb altres emprenedors i rebre assessorament personalitzat i formació d'una xarxa de més de 200 experts en innovació i models de negoci.

En finalitzar el procés de formació, el jove amb el projecte millor valorat del Centre YUZZ Universitat Jaume I de Castelló realitzarà un viatge a Silicon Valley, el referent internacional més important en innovació i emprenedoria, on accediran a fòrums de finançament, assessorament en internacionalització i contacte amb inversors. A més, els tres millors projectes rebran 30.000, 20.000 i 10.000 euros per accelerar el desenvolupament del seu negoci.

Gràcies a la col·laboració amb la Fundació E&Y, el programa compta també amb el Premi YUZZ Dona, que ofereix 20.000 euros per a finançar el millor projecte liderat per una emprenedora i el suport dels consultors d'E&Y per a accelerar-lo.

El projecte Santander YUZZ va arrancar el 2009 amb dos centres, un a Barcelona i un altre a Madrid, com un planter tecnològic de grans idees. Des d'aleshores ha crescut de forma exponencial i amb l'impuls de Santander Universidades, i sota la direcció del CISE ha assolit els 50 centres repartits per tot Espanya amb més de 1.000 participants per edició.

El projecte Santander YUZZ compta a més amb el suport d'universitats de tot el país i múltiples entitats col·laboradores com ara Indra, Tuenti, Intel, Organització d'Estats Iberoamericans, Secot, FPdGi, Fundación E&Y i RedEmprendia.

Una altra de les novetats que presenta el programa aquest any és el seu proper llançament internacional, que començarà amb un primer centre Santander YUZZ a Argentina. L'objectiu és continuar expandint Santander YUZZ a altres països d'Amèrica i Europa a través de Santander Universidades per a enfortir les sinergies entre emprenedors de tot el món i contribuir així al creixement econòmic, la innovació i el progrés de les persones i les empreses.

Més informació: http://yuzz.org.es/