El rector de l’UJI felicita l’equip UJI Electric Racing Team pel tercer premi en Motostudent Event

03/11/2016 | SCP

•  motostudent-event UJI_Electric_RT_16DLL48_in

FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, juntament amb la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; el vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, i el director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ximo Gual, ha felicitat els alumnes de l'equip UJI Electric Racing Team pels resultats aconseguits recentment en la competició internacional MotoStudent Event en la categoria «Electric». La motocicleta elèctrica està exposada a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals fins al divendres 28 d'octubre a les 18 h.

L’UJI Electric Racing Team va quedar en tercera posició en la que ha sigut la quarta edició d’aquesta prova en què han competit en l'àmbit tècnic i esportiu en el desenvolupament d'un prototip de moto de competició. El repte consistia en el disseny i fabricació d'una motocicleta per a posar-la a prova i demostrar quina tenia un millor comportament en la pista i en una sèrie de proves dinàmiques (acceleració, frenada i gimcana), així com paràmetres al llarg de la carrera i tandes cronometrades durant els dies de la competició.

L’equip UJI Electric Racing Team està integrat per Adrián Bellés, David Berbel, Carlos Cantos, Leticia Lázaro, Joan A. Marí, Hugo Negre, David Oliver, Miguel Oury, Francisco Sayas, Daniel Segura, Carles Serrano i José Trilles, estudiants dels graus en Enginyeria Elèctrica, Mecànica, Disseny Industrial i Tecnologies Industrials i tutoritzats per Néstor Aparicio, professor de l’Àrea d’Enginyeria Elèctrica.

Tant l’estudiantat participant com el rector i el director de l’ESTCE han destacat la importància de participar en projectes com el Motostudent Event, ja que permet posar en pràctica els coneixements adquirits a les aules i treballar en equip.

La competició es va celebrar del 6 al 8 d’octubre al circuit aragonès d’Alcanyís i va comptar amb la participació de més de 600 estudiants de 52 equips d’universitats de 10 països.

Fotografies