Isonomia tanca l'edició 2016 del programa «Igualtat en ruta» en col·legis de Nules

02/11/2016 | SCP

La Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I de Castelló, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Nules, ha programat els últims tallers «Iguatat en ruta» per a 2016, el dia 25 d'octubre, en els CEIP Jaume I, Pius XII, Consolació, Cervantes, Pedro Alcázar i Lope de Vega situats en la citada localitat.

Al llarg d'enguany, un total de 1.080 alumnes (540 xiquetes i 548 xiquets) de set municipis diferents han participat en els tallers que s'han realitzat de febrer a octubre a Nules, Vila-real, Vinaròs, Moncofa, la Vilavella, Vilafranca i la Vall d'Uixó. Aquests tallers tenen com a finalitat fomentar en l'alumnat de quart de primària valors igualitaris i coeducatius com ara la coresponsabilitat, l'ús no sexista dels jocs, l'elecció no sexista de professions, la cooperació, la resolució pacífica de conflictes i les relacions igualitàries entre xics i xiques, entre d’altres, mitjançant dinamitzacions i animacions amb materials coeducatius.

«Igualtat en ruta» és un projecte socioeducatiu que també ha facilitat recursos específics al professorat i a les famílies per a la posada en pràctica d'estratègies coeducatives en l'activitat docent, en les relacions familiars i en les activitats organitzades des de l'AMPA.