L’UJI Electric Racing Team queda tercer en el MotoStudent Event celebrat a Alcanyís

19/10/2016 | SCP

L’UJI Electric Racing Team ha quedat en tercera posició en la quarta edició de la competició internacional MotoStudent Event, en la categoria «Electric», celebrada durant els dies 6, 7 i 8 d’octubre de 2016 al circuit aragonès d’Alcanyís. El guanyador de la carrera en aquesta categoria ha sigut l’equip de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa i l’equip de la Universitat Politècnica de Madrid el segon.

Més de 600 estudiants de 52 equips d’universitats de 10 països han competit en l'àmbit tècnic i esportiu en el desenvolupament d'un prototip de moto de competició que ha rodat en el circuit MotorLand Aragó. El repte consistia en el disseny i fabricació d'una motocicleta per a posar-la a prova i demostrar quina tenia un millor comportament en la pista i en una sèrie de proves dinàmiques (acceleració, frenada i gimcana), així com paràmetres al llarg de la carrera i tandes cronometrades durant els dies de la competició.

L’equip UJI Electric Racing Team està integrat per Adrián Bellés, David Berbel, Carlos Cantos, Leticia Lázaro, Joan A. Marí, Hugo Negre, David Oliver, Miguel Oury, Francisco Sayas, Daniel Segura, Carles Serrano i José Trilles, estudiants dels graus en Enginyeria Elèctrica, Mecànica, Disseny Industrial i Tecnologies Industrials i tutoritzats per Néstor Aparicio, professor de l’Àrea d’Enginyeria Elèctrica.

MotoStudent, fòrum d'estudiants i empreses de motos de competició

La Fundació Moto Engineering, promotora de la competició MotoStudent, prepara la cinquena edició, que se celebrarà durant els pròxims dos anys. El fòrum pretén ser punt de trobada entre estudiantat, professorat i professionals de diferents sectors de la indústria de la moto de competició perquè compartisquen els seus coneixements i experiències. La Fundació Moto Engineering desenvolupa tota la seua activitat des de TechnoPark MotorLand a Alcanyís (Terol). Els seus patrons són l'Institut Aragonès de Foment, MotorLand Aragó, Dorna, Anesdor, la Reial Federació Motociclista Espanyola, la Federació Aragonesa de Motociclisme, el Consell General de Col·legis Oficials d'Enginyers Industrials, la Universitat de Saragossa i la Confederació d'Empresaris de Saragossa (CEZ), i té el suport esportiu de la Federació Internacional de Motociclisme.

Imatges cedides per l'organització MotorLand i l'UJI Electric Racing Team.