L'UJI premia l'esforç dels esportistes universitaris en la Festa de l'Esport

05/10/2016 | SCP

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ha celebrat la Festa de l'Esport, un esdeveniment  en el qual s’han lliurat els premis als guanyadors de les competicions internes per tal de premiar l'esforç d'aquells equips, jugadors i jugadores que hi han participat i les beques «Villarreal Club de Fútbol-UJI», emmarcades en l’activitat de la Càtedra Endavant Villarreal CF de l’Esport de l’UJI.

El cap del Servei d’Esports, Carlos Hernando, ha destacat que «després de 25 anys de funcionament, el Servei d’Esports és un servei consolidat i referent social en l’àmbit de l’esport universitari nacional i en la nostra província en particular». També ha posat de relleu els més de 95.000 metres quadrats d’instal·lacions, els més de 170.000 accessos a aquestes i l’índex de satisfacció per part dels usuaris i usuàries d’un 4,52 sobre 5.

Per la seua part, el vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, ha felicitat a tots els esportistes pel seu treball, esforç i sacrifici, tant físic com intel·lectual, i els ha animat a «continuar gaudint i promovent una cultura de salut integral de la persona al si de la comunitat acadèmica i a l’entorn social». En aquesta línia, ha destacat la importància que té entre la comunitat universitària la pràctica esportiva, amb «un conjunt d’activitats i serveis de què podem estar satisfets i amb el qual hem de continuar compromesos per tal de mantenir els bons nivells i seguir millorant».

En l’acte també s’ha fet entrega de les beques «Villarreal Club de Futbol-UJI» que han repartit un total de 25.000 euros, 5.000 euros més respecte a l’any passat, entre 32 estudiants universitaris de 12 modalitats esportives, amb una menció especial als medallistes en els campionats d’Espanya universitaris d'enguany Eric Peñalver, Oksana Ferentsyk, Osarumen Odeh, Víctor Ruiz i Andrea Cabré, en atletisme; Patricia Miralles i Sofia Cervera, en pàdel, i Pau Torralba, en taekwondo. El responsable de relacions institucionals del Club, Tino Traver, ha assenyalat que «és la voluntat del club donar suport i ajuda a altres esports, estar al vostre costat i contribuir que sigueu millors estudiants i esportistes». A més, ha fet referència a la importància dels valors, l’afany de superació i el trencament de les barreres psicològiques que aporta l’esport amb els exemples de l’atleta Roger Bannister i el triatleta Jonathan Brownlee.

Fotografies