L’UJI Electric Racing Team guanya el III Eco Rally de la Comunitat Valenciana en la categoria de vehicles 100% elèctrics

20/09/2016 | SCP

L’UJI Electric Racing Team ha sigut el guanyador del III Eco Rally Comunitat Valenciana en la categoria de vehicles 100% elèctrics, dins del Campionat Autonòmic d’Energies Alternatives. L’equip format per Néstor Aparicio, com a pilot, i Francisco Sayas, com a copilot, va ser invitat per l’organització de l’Eco Rally a participar en la prova celebrada a Castelló els dies 16 i 17 de setembre de 2016.

El professor Néstor Aparicio és el coordinador acadèmic del projecte UJI Electric Racing Team que participarà dins de dues setmanes en la competició MotorStudent Event que se celebrarà al circuit Motorland d’Alcanyís. L’equip està integrat per Adrián Bellés, David Berbel, Carlos Cantos, Ignaci Chordà, Leticia Lázaro, Joan A. Marí, Hugo Negre, David Oliver, Miguel Oury, Francisco Sayas, Daniel Segura, Carles Serrano i José Vicente Trilles, estudiantat dels graus en Enginyeria Elèctrica, Mecànica, Disseny Industrial o Tecnologies Industrials.

UJI Electric Racing Team competirà juntament amb altres universitats de tot el món dins de la categoria elèctrica per a demostrar quin de tots els equips ha construït la moto amb millor comportament en la pista i en una sèrie de proves estàtiques i dinàmiques que es realitzaran. A més, l'equip haurà de dur a terme un projecte teòric sobre el disseny d'una línia de producció que tinga com a objectiu la fabricació en sèrie de 600 unitats.