L’estudiantat de l’UJI triarà els seus delegats i delegades per al curs 2016/2017

20/09/2016 | SCP

Els i les alumnes de la Universitat Jaume I estan cridats a les urnes per a elegir els delegats i delegades i subdelegats i subdelegades de classe. Les eleccions en el cas dels estudis de grau tindran lloc del 26 de setembre al 7 d’octubre de 2016, mentre que les de màster se celebraran amb posterioritat. Es preveu que el procés electoral finalitze a començaments de novembre.

Representants del Consell de l'Estudiantat, de les associacions i antics delegats i delegades recorreran les aules per a donar suport a aquestes eleccions i promoure l'elecció dels representants de l'estudiantat. Al seu torn, les persones que resulten electes elegiran uns dies més tard els coordinadors i coordinadores de titulacions i el Consell General de Titulacions.

Els delegats i delegades de classe representen els seus companys i companyes i s’ocupen de ser els interlocutors amb el professorat, recollir les propostes i suggeriments de la classe i elevar-los als òrgans de govern i representació.

El Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa i el Consell de l’Estudiantat fan una crida a la participació de l'estudiantat a fi que aquest tinga i assumisca el protagonisme que es mereix en els diferents òrgans de participació de la Universitat, com ara el Consell de l'Estudiantat, el Consell General de Titulacions, les juntes de centre, departaments, etc.