Estudiantat de l’UJI guanya el V Concurs Internacional de Vídeo del Grup Compostel·la Universitats Per segon any el guardó recau en una producció de la Jaume I

08/09/2016 | SCP

Un equip d'estudiants del Grau en Videojocs de la Universitat Jaume I ha guanyat la cinquena edició del Concurs Internacional de Vídeo del Grup Compostel·la amb The Art Gallery, un vídeo d'un minut i mig que evoca el cinema mut i parla de la riquesa que té la diversitat per a fomentar la creativitat. El vídeo ha estat íntegrament gravat en el plató de fotografia del Laboratori de Comunicació (Labcom) de l’UJI dins de l'assignatura Teoria i Pràctica de la Producció Audiovisual impartida per Esteban Galán.

El grup Sticker Vision responsable de l'obra està format per Ander Caram, Lucía Menéndez, Ramón García, José Manuel Pereles, Nerea Alamar i Miguel Rodríguez. Com a part del premi, un representant del grup podria ser seleccionat per a realitzar una estada de formació al canal europeu Euronews. A més, els estudiants presentaran el vídeo en la propera assemblea general del Grup Compostel·la Universitats que se celebrarà els dies 19 i 20 de setembre a l’UJI, coincidint amb el 25 aniversari de la universitat. Compostel·la Universitats agrupa més de seixanta universitats de tot el món amb l'objectiu d'afavorir el desenvolupament de projectes de col·laboració interuniversitària.

Aquest és el segon any consecutiu que estudiantat de l’UJI s'alça amb el guardó del certamen internacional convocat pel Grup Compostel·la, després que l'any passat estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques guanyaren el premi amb el vídeo titulat One message by word of mouth realitzat dins de l'assignatura coordinada també pel professor Esteban Galán, qui destaca que aquest doble reconeixement ha estat possible gràcies al talent i la il·lusió dels estudiants i a l'excel·lent suport tècnic i humà del Labcom.

Vídeo guanyador