L’UJI dóna la benvinguda a l’alumnat que participa en la segona setmana dels Campus Científics

11/07/2016 | SCP

La Universitat Jaume I, ha acollit dilluns 11 de juliol de 2016 el segon grup d’alumnat que participa en els Campus científics de l'UJI. La jornada ha començat amb la inauguració a càrrec de la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa Pilar García Agustín i de Ximo Gual Arnau, director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i coordinador dels Campus Científics.

L'estudiantat distribuït en quatre grups segons els projectes, ha començat durant el matí el seu periple científic. A la vesprada, el director de l'ESTCE Ximo Gual, impartirà a la sala multiusos d'Espaitec una conferència-taller que té com a títol «Matemàtiques i informàtica: des de jocs elementals a les aplicacions en biomedicina».

Després els participants podran visitar el projecte UJI Motorsport de disseny i muntatge d'un fórmula 1, assistiran a un taller de videojocs, així com l'accés als tallers de Hackerspace on tindran possibilitat de familiaritzar-se amb impressores 3d, Arduino, Linux i experimentar amb robots.

Els Campus Científics tenen com a objectiu transmetre com la ciència i l'activitat investigadora facilita o dóna resposta a qüestions quotidianes. Aquesta activitat és una iniciativa organitzada pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, el Ministeri d'Economia i Competitivitat i la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i compta amb el patrocini de l’Obra Social «La Caixa».

Imatges