L’UJI i la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos lliuren 16 beques de postgrau Amdues institucions han renovat el conveni per al proper curs acadèmic

14/07/2016 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president del Patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, han renovat avui el conveni entre ambdues entitats per al programa de beques de postgrau del curs 2016-2017 dirigit a l’estudiantat de la Jaume I. En l’acte, al qual també han assistit la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de l’UJI, Pilar García Agustín, i el secretari de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Antonio Font, s'ha fet lliurament de les 16 ajudes concedides per a aquest curs acadèmic 2015-2016.

La Fundació Balaguer-Gonel Hermanos dota amb 15.000 euros a l’UJI per a la convocatòria de beques dirigides a l'alumnat dels estudis de postgrau de la Universitat Jaume I. Les beques de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, destinades a satisfer parcialment la matrícula del curs de postgrau, es concedeixen sobre la base de la nota mitjana de l'expedient acadèmic corresponent als estudis de grau o titulacions ja finalitzades.

El president de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, ha mostrat la seua satisfacció per la renovació del conveni i ha afirmat que amb aquesta iniciativa es compleixen el fi social i docent de la fundació. «La Fundació se sent molt orgullosa de poder contribuir a la formació d’estudiants brillants com vosaltres. A més, és una autèntica satisfacció comprovar la il·lusió que us acompanya», ha destacat Ernesto Tarragón.

Per la seua banda, el rector de l’UJI, Vicent Climent, ha agraït a la Fundació el continu suport rebut i el seu compromís per contribuir a formar les joves generacions de professionals de l’entorn a través del suport als estudiants de postgrau en aquests moments de dificultats econòmiques. «Aquestes beques són una aportació molt important cada any dirigides als estudiants que volen continuar els estudis superiors amb una especialització de postgrau. Sens dubte, són una inversió en el potencial d’innovació i desenvolupament de l’economia i de la societat de Castelló», ha afegit el rector.

Climent també ha destacat la importància que els estudiants continuen la seua formació perquè aquesta representa majors oportunitats en el mercat laboral.