El 97,75% dels examinats de les PAU a la Universitat Jaume I supera les proves La nota mitjana d’aquesta convocatòria en la fase general ha sigut la més alta en els últims sis anys amb un 6,59

27/06/2016 | SCP

•  resultats-pau Selectivitat_06-16DLL01

Proves d'accés a la universitat en convocatòria juny. | FOTO: Damián Llorens

El 97,75% dels estudiants presentats als exàmens de les proves d’accés a la universitat (PAU) en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte en les proves celebrades del 7 al 9 de juny de 2016. Aquests estudiants podran formalitzar la preinscripció per accedir a la universitat fins al 8 de juliol.

Dels 2.000 alumnes que s’havien presentat a la fase general de les proves, 1.955 han aprovat en aquesta convocatòria ordinària, mentre que 45 han obtingut la qualificació de no apte. El percentatge d’aprovats és el segon més alt dels darrers sis anys i és lleugerament superior al de la convocatòria de juny de 2015, en què va aprovar el 97,2% dels presentats, mentre que el 2014 va ser de 98,15%.

La nota mitjana d’aquesta convocatòria en la fase general ha sigut un 6,59, la més alta en els últims sis anys en aquesta fase del procés.

Cal recordar que el procés de preinscripció universitària finalitza el 8 de juliol de 2016 a les universitats públiques de la Comunitat Valenciana per al curs 2016/2017. La sol·licitud s’ha de formalitzar per Internet a l’adreça http://www.preinscripcion.gva.es o a la pàgina web de la Universitat Jaume I, a l’adreça http://www.uji.es. La publicació dels resultats de preinscripció es farà el 15 de juliol a la web i el 16 de juliol en premsa.

D’altra banda, la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat es realitzarà del 5 al 7 de juliol.

L’estudiantat disposa de tota la informació dels tràmits necessaris per a dur a terme els processos d'accés, preinscripció i matrícula al portal web  nouestudiantat.uji.es / nuevoestudiantado.uji.es