Vox UJI Ràdio col·labora amb el Festival Feslloch L’emissora de la Universitat Jaume I es convertirà en la ràdio del festival del 7 al 9 de juliol

23/06/2016 | SCP

Vox UJI Ràdio, l’emissora de la Universitat Jaume I, col·laborarà per primera vegada amb el festival de música en valencià Feslloch que tindrà lloc a Benlloch del 7 al 9 de juliol de 2016. Enguany, coincidint amb el seu desè aniversari, el festival comptarà per primera vegada amb una programació radiofònica realitzada des del mateix recinte on se celebren els concerts i que es podrà seguir a través de Vox UJI Ràdio, al 107.8 de la FM i per internet en www.radio.uji.es.

Música, entrevistes i retransmissions en directe dels concerts formaran part dels continguts d’aquesta emissió especial des del Feslloch en què participaran graduats en Periodisme per la Universitat Jaume I, que seran els encarregats de la producció i locució de la programació.

Aquesta col·laboració reforça l’aposta de Vox UJI Ràdio per la programació i per la música en valencià, al mateix temps que enforteix les relacions del Feslloch amb l’entorn i la província.