Estudiantat de la universitat nord-americana de St. Edward's realitza a l’UJI un programa de formació intensiva en administració d'empreses

22/06/2016 | SCP

•  st-edwards Edwards_University_16DLL11

Acte de benvinguda a l'estudiantat de la Universitat de St. Edward's de Texas. | FOTO: Damián Llorens

•  st-edwards Edwards_University_16DLL08
  •  st-edwards Edwards_University_16DLL07
  •  st-edwards Edwards_University_16DLL01

Un grup de 23 estudiants de la Universitat de St. Edward's de Texas, Estats Units, ha realitzat el curs intensiu d'administració d'empreses «Doing business in Spain» a la Universitat Jaume I del 12 al 19 de juny de 2016. La vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, va donar la benvinguda a l’alumnat en l’acte que es va celebrar el 13 de juny i amb el qual es va donar inici a un intens programa d’activitats.

El grup d’estudiants, acompanyat pel doctor G. Pletcher i el professor T. Alvarado, ha realitzat nombroses activitats formatives i culturals que han inclòs visites a empreses de la província i a localitats com ara Morella o Peníscola. Els estudiants participants han tingut també l’oportunitat de conèixer les instal·lacions de Port Castelló i del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial (Espaitec) de l’UJI, a més de visitar l’associació ceràmica ASCER.

El Vicerectorat de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme organitza aquest programa formatiu amb la finalitat de continuar consolidant la seua iniciativa d’aconseguir un major grau d’internacionalització i augmentar les possibilitats de cooperació i col·laboració amb altres universitats.