Destaca 2016 reuneix el comitè organitzador per a donar impuls a la fira de transferència científica de referència a la Comunitat Valenciana

07/06/2016 | SCP

La Fira Destaca 2016 ha reunit per primera vegada el comitè organitzador del certamen, format per entitats de la província que treballen en l'àmbit de la innovació. L'acte, celebrat el 31 de maig de 2016 a Vila-real, ha tingut com a objectiu donar un nou impuls a un esdeveniment de referència dins del sector de la innovació i la transferència científica i tecnològica. La Càtedra d'Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real, de l'Ajuntament de Vila-real, i la Universitat Jaume I han reunit entitats relacionades amb la recerca i la ceràmica implicades directament en el naixement de la fira, així com en el seu creixement i consolidació.

Amb aquest objectiu, el comitè organitzador va convocar a la Biblioteca Universitària del Coneixement una dotzena d’entitats, com ara l’ATC, Globalis, l’Escola Superior de Ceràmica de l’Alcora, el CEEI, l’ITC o diferents departaments de l’UJI, a banda del regidor de Relacions Institucionals, Diego A. Vila, i el director de la Càtedra d’Innovació Ceràmica, Juan Carda. En la reunió es van tractar qüestions relacionades amb l’organització de l’esdeveniment, com són les possibles col·laboracions o les empreses que prendran part en aquesta segona edició de Destaca.

D’altra banda, el director de la Càtedra i catedràtic de Química Inorgànica de l’UJI avança que en les pròximes setmanes es donarà a conèixer la creació d'un comitè d'honor de Destaca 2016, amb l’objectiu de donar cabuda a «les personalitats o entitats de renom que veuen en la Fira Destaca un camí cap al futur i que han resultat o resulten ambaixadors d’aquest ambiciós projecte».