Dues alumnes de Comunicació Audiovisual de l’UJI i la UV obtenen el cinquè premi en el concurs de vídeos «Drogues: el teu punt de mira»

13/06/2016 | SCP

Laura López Máñez i Eva Herrero Alarcón, alumnes de Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I de Castelló i de la Universitat de València, respectivament, han sigut guardonades amb el cinquè premi i 400 euros en el concurs «Drogues: el teu punt de mira». El vídeo ha comptat amb la participació de Carla Rodrigo i María Paniagua com a actrius, així com Águeda Martínez i Patricia Pérez com a col·laboradores.

El concurs de clipmetratges de prevenció de drogodependències, organitzat per l’Associació Promoció i Desenvolupament Social en el marc del programa «El teu punt» de prevenció del consum d’alcohol, cànnabis i altres drogues entre l’estudiantat universitari i finançat dins del Pla Nacional sobre Drogues, té com a principal propòsit implicar l’alumnat en la conscienciació sobre el consum de drogues.

El jurat ha estat format per José del Val, del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat; Begoña del Pueyo, periodista especialitzada en drogodependències; Jaume Larriba, director tècnic de l’Associació de Promoció i Desenvolupament Social, i Carmen Bertran, professora d’Infermeria i delegada de la rectora en el programa d’Universitat Saludable de la Universitat de Girona.

Vídeo: https://vimeo.com/164977711