La catedràtica de l’UJI Carmen Boldó reflexiona sobre el dret civil valencià com a senya d’identitat

13/06/2016 | SCP

La catedràtica de Dret Mercantil de la Universitat Jaume I de Castelló Carmen Boldó Roda va participar el dimarts 7 de juny en la conferència «El dret civil valencià, senya d'identitat del nostre poble» organitzada per Castalia Iuris. En la conferència celebrada a la seu de l’associació de Castelló van participar també el registrador de la propietat Vicente Domínguez i el notari Joaquín Serrano.

Carmen Boldó és llicenciada en Dret per la Universitat de Navarra i doctora en Dret per la Jaume I, amb la distinció de premi extraordinari de doctorat. Ha realitzat estades en diverses universitats estrangeres, com ara la Universitat de París I (Panthéon-Sorbona), la Universitat Harvard, la Universita de Bolonya, la de Munic i la de Montpeller. La catedràtica de Dret Mercantil de l’UJI ha sigut, a més, magistrada suplent de l'Audiència Provincial de Castelló des de l’any judicial 2000-2001 i vocal de la Comissió de Codificació de Dret Civil Valencià des de 2007.