Homenatge a José Muñoz per la seua labor com a secretari del Consell Social de l’UJI

26/05/2016 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president del Consell Social, José Luis Breva, han fet lliurament d'una placa commemorativa a José Muñoz, qui ha sigut el secretari d'aquesta institució durant dotze anys, des de gener de 2004 fins a la seua jubilació al febrer de 2016. La Universitat ha volgut destacar i agrair la implicació de José Muñoz en el desenvolupament i creixement de la Universitat Jaume I amb un acte d'homenatge que va incloure un dinar a l'Hotel Luz de Castelló.

José Muñoz ha sigut el primer secretari del Consell Social de l’UJI en el marc de la llei de Consells Socials amb la qual es dota de rellevància la figura de secretari d'aquest òrgan com a persona dedicada en exclusiva a aquest. Ha compaginat, a més, el seu càrrec amb la docència al ser professor associat vinculat amb la titulació de Dret.