El director del Centro Internacional Santander Emprendimiento visita el Centre YUZZ UJI

11/05/2016 | SCP

Federico Gutiérrez-Solana, director del Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE); la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de l’UJI, Pilar García Agustín; les coordinadores del centre YUZZ Universitat Jaume I, María Ripollés i Laura Martínez, i el director acadèmic del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial, David Cabedo, han visitat el centre YUZZ Universitat Jaume I en el qual 18 emprenedors treballen en 17 projectes empresarials.

Gutiérrez-Solana va tenir l'oportunitat de conèixer els emprenedors del centre YUZZ 2016 i també d'assistir a una de les sessions formatives impartida pels socis de YourLife, guanyadors locals de YUZZ UJI 2015, els quals van explicar la seua experiència com a emprenedors després del seu pas pel programa YUZZ.

El programa YUZZ abasta 47 centres i tots els participants opten als 60.000 euros en premis, 50 viatges a Silicon Valley i els premis YUZZ Dona i Fintech. Durant els cinc mesos de durada del programa, YUZZ facilita als seleccionats el suport necessari per a desenvolupar les seues idees. El programa Yuzz està coordinat a escala nacional pel Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE), i a la Universitat Jaume I està situat a les instal·lacions del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de l'UJI (Espaitec) i coordinat a escala local per la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge.