El professor de l’UJI García Campá participa en la comissió que elaborarà el Pla d'Igualtat de l'administració valenciana

11/05/2016 | SCP

El professor del Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Jaume I, Santiago García Campá, membre de l'equip de recerca Dret i Gènere, ha sigut nomenat component de la comissió tècnica que ha de proposar un pla d'igualtat per a l'administració pública valenciana. La comissió constituïda a principis d'aquest mes elaborarà una completa radiografia de la Generalitat des del punt de vista de gènere com a primer pas de cara a fixar els criteris que han d'assegurar la igualtat d'oportunitats i de tracte entre tots els empleats i empleades de la Generalitat.

La comissió presidida per Julia Sevilla Merino, professora honorària de Dret Constitucional de la Universitat de València, i coordinada per la directora general de Funció Pública, Eva Coscollá García, està integrada per representants de la Generalitat, dels sindicats i de l'àmbit acadèmic. En aquest últim, la Universitat Jaume I té presència en la comissió de la mà de Santiago García Campá, qui és coordinador adjunt del Màster Universitari en Igualtat i Gènere en l'Àmbit Públic i Privat, secretari de la Fundació Isonomia i integrant de l'equip de recerca consolidat Dret i Gènere, dirigit per la Dra. Asunción Ventura Franch, des de la seua constitució el 2006.

La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Gabriela Bravo, va rebre el passat 4 de maig els membres de la comissió en la seua primera reunió. Les conclusions del treball de la comissió han d'estar llestes el pròxim mes de juny, moment què es procedirà a la seua incorporació a les bases per a la reforma de la Llei de la funció pública valenciana mitjançant reunions conjuntes amb el grup de treball que prepara aquesta modificació legal sota la presidència del catedràtic Miguel Sánchez Monzón.