Un llicenciat en ADEM de l’UJI trau al mercat una copa de vi per a emportar

29/04/2016 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  • Alfonso del Río kopita Alfonso_del_Rio_16DLL09_350

    Alfonso del Río, llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per l'UJI i creador de la marca Kopita®. | FOTO: Damián Llorens

Alfonso del Río, llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Jaume I, ha creat la marca Kopita®, una copa de vi precintada per a emportar i llesta per a beure. 

La copa està fabricada en plàstic PET totalment reciclable i conté 187 ml de vi, que equivalen aproximadament a dues copes tradicionals. Per consumir-la, simplement s'ha d'obrir el precinte, que conserva el vi en perfectes condicions, i beure-hi directament. A més, el peu de la copa és desmuntable perquè ocupe menys espai a l'hora d'emmagatzemar-la o transportar-la. Quant al vi, és d'origen valencià i està elaborat en exclusiva pel celler Cherubino Valsangiacomo, amb més de 175 anys d'història.

Amb aquest producte es pretén augmentar el consum responsable de vi en llocs on no s'oferia, ja que és idoni per a esdeveniments i emplaçaments on està restringit l'ús del vidre o en els quals resulta incòmode portar una botella de cristall com ara festivals, esdeveniments a l'aire lliure, aerolínies, zones de platja, etc.

Kopita® està tenint molt bona acollida en el sector i està establint acords amb importants festivals. També es pot trobar en llocs com ara el Mercat Central de Castelló o la Llotja d'Honor del Villarreal C.F.

Més informació 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions