Els alumnes del programa «Pisos solidaris» de l’UJI participen en el projecte «Pintant Sant Llorenç»

14/04/2016 | SCP

Els estudiants de la Universitat Jaume I que participen en el programa «Pisos solidaris» del grup de Sant Llorenç de Castelló, van realitzar el dissabte 9 d'abril una jornada per a pintar els portals dels blocs de les sis comunitats de veïns de la plaça Urban del barri. Aquesta iniciativa, patrocinada per l'Ajuntament de Castelló, es va realitzar amb un gran èxit de participació de tots els veïns i veïnes. Va ser un dia de convivència, orientat a donar suport i a implicar els presidents i presidentes de les diferents comunitats de veïns del barri en la millora de la imatge i l'atenció a la seua comunitat.

El programa «Pisos solidaris» és un projecte social fruit d'un conveni entre la Universitat Jaume I de Castelló, l'Ajuntament de Castelló i l'Entitat d'Infraestructura de la Generalitat (EIGE). Aquest programa es porta a terme al grup de Sant Llorenç de Castelló i la seua finalitat és dinamitzar el teixit social a través de la col·laboració amb les entitats o recursos que treballen al barri, mitjançant la presència d'estudiants de la Universitat Jaume I, als quals se’ls ofereix la possibilitat de viure i integrar-se en el barri, i d'aquesta forma col·laborar amb els seus veïns.

L'activitat «Pintant Sant Llorenç», realitzada pels veïns del barri i impulsada i coordinada pels estudiants de «Pisos solidaris», va reforçar les relacions de convivència entre els veïns i l'alumnat.