«Els dilluns en família» torna a l’UJI El cicle aborda els estereotips sobre adolescents, la mediació familiar i la interacció amb xiquets amb diferència sensorial

08/04/2016 | SCP

El Master Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I inicia la vuitena edició del cicle de conferències gratuïtes «Els dilluns en família», que se celebraran tots els dilluns de l'11 d'abril de 2016 al 2 de maig de 2016 a les 18:30 hores al Saló d'Actes del Consell Social i Centre de Postgrau de la Universitat Jaume I. El cicle serà inaugurat per Pablo Mezquita Gurrea, director de centres i programes de la Comunitat Valenciana de la Fundació Diagrama, i clausurat per Carmen Fenollosa Egea, directora Territorial d'Igualtat i Polítiques Inclusives de Castelló.

El cicle començarà l'11 d'abril amb la conferència «Una mirada a les interaccions comunicatives entre xiquets amb deficiència sensorial múltiple i els seus pares: Compartint l'atenció de manera “multisensorial”». La xarrada serà impartida per María Nuñez, investigadora del Departament de Ciències Neuroevolutivas i Forenses de l'Institut de Psiquiatria, Psicologia i Neurociencia King’s College London de Regne Unit.

Eusebio Megías Valenzuela, director tècnic de la Fundació d'Ajuda contra la Drogoaddicció (FAD), oferirà el 18 d'abril la conferència «Gènere i adolescents: la llosa dels estereotips».

El 25 d'abril es comptarà amb la sessió «Perdó i benestar psicològic en la dinàmica familiar, amb especial referència a la situació de divorci-separació» impartida per Sagrario Yárnoz-Yaben, professora titular del Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics de la Universitat del País Basc (UPV-EUH).

«Els dilluns en família» finalitza el 2 de maig amb la conferència «La mediació familiar. Una oportunitat davant la crisi en la família», oferida per María Rosario Mata Calvo, mediadora del Centre de Mediació del ICAV (CMICAV) i delegada de ProMediación a València.

Més informació: 964 729 556 / 964 729 549 / www.masterintervencion.uji.es/