El grup «Café sin tiempo» guanya la XV edició del Concurs sobre Publicitat Exterior realitzat a l’UJI

30/03/2016 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El treball «Con un par» realitzat pel grup «Café sin tiempo», format per Román Tarrazona, Aitor Villanueva, Yaiza Bolea, Borja Ibáñez, Víctor Herrero i Pablo Llavata, ha sigut el guanyador de la XV edició del Concurs sobre Publicitat Exterior dut a terme durant el Seminari de Publicitat Exterior realitzat a l’UJI. David Torrejón, director general de la Federació d'Empreses de Publicitat i Comunicació («la Fede», en la qual s'ha integrat l'Associació Espanyola d'Empreses de Publicitat Exterior, AEPE), els ha fet lliurament del premi de 600 euros i la invitació a participar en les pròximes Jornades de Publicitat Exterior.

En aquesta edició, el brífing plantejat per la Fede per al concurs era l'esport com a part d'una vida sana. En total, s'han presentat 52 projectes, dels quals sis han sigut defensats davant el jurat, que també ha concedit dos accèssits: un per a la proposta «Paseos con corazón», presentada pel grup «Braintime», compost per Adrián Arjona, Benji Clemente, Alejandro Gomis, Marcos Flors i Celia Pérez, i l'altre al treball «AEDA» del grup «Muffin», format per Carlos Mas, Alberto Gómez, Andrea Mallasén, Adrián Alcaide i Ariadna Llopis.

El XV Seminari de Publicitat Exterior ha comptat amb diverses ponències a càrrec de David Torrejón, director general de la Fede, i Ana Ferri, analista d'operacions i recerca de Cuende Infometrics. En la primera ponència, que estava previst que impartira Antonio Morales de Cemusa però no hi va poder assistir, Torrejón ha traçat un mapa de l'entorn de la publicitat exterior sota els paràmetres de l'evolució social i els avanços tecnològics per a concloure que la publicitat exterior del futur serà sostenible, contextual, multisensorial, amb promotors virtuals i interactuarà amb el consumidor. En la segona intervenció, el director general de la Fede ha parlat sobre la creativitat per al mitjà exterior establint una distinció clara entre els suports interiors i els exteriors.

Per la seua banda, Ana Ferri ha presentat com es mesurarà el mitjà en el futur amb especial èmfasi en la tecnologia amb la qual estan treballant en l'àmbit internacional: Métricooh. Finalment, la coordinadora i organitzadora del seminari a l’UJI, la professora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques Eva Breva, ha agraït a la Fede que haja pres el relleu de l'AEPE col·laborant en aquesta activitat i ha destacat la gran quantitat i qualitat dels projectes presentats per l'alumnat.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions