10/03/2016 | SCP

Els estudiants del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i del Grau de Finances i Comptabilitat de la Universitat Jaume I Iván Albuixec i Santiago Vila han decidit prendre la iniciativa d'emprendre amb el llançament de l'aplicació Couponer Castelló, una app totalment gratuïta tant per a Android com per a iOS que desenvolupa una guia comercial virtual amb descomptes i ofertes de la província. La iniciativa té el suport de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge a través del programa UJI Emprèn.

Couponer Apps naix com una empresa pionera que té com a objectiu ser un punt de trobada entre comerços i usuaris. Està pensada perquè els negocis publiciten les seues ofertes i productes a un preu molt econòmic dins de l'aplicació. Al seu torn, els usuaris podran aprofitar-se d'aquests descomptes sense haver de registrar-se ni pagar amb targeta de crèdit prèviament.

Els impulsors del projecte defineixen Couponer Apps com una guia virtual amb els millors plans i ofertes de la província, fàcil i accessible, en una aplicació totalment gratuïta. L'app cerca oferir publicitat en un mitjà de comunicació innovador, constantment actualitzat i reeixit. «Com que som estudiants de la Universitat, sabem que és molt difícil gestionar alhora un negoci, per petit que aquest siga, i els estudis. El nostre repte personal és poder acabar la carrera compaginant-ho  tot per tal d’aconseguir una gran experiència en l'àmbit laboral», expliquen.