L’UJI i l’empresa Artes Visuales firmen un conveni de col·laboració per a fomentar la creativitat en l’àmbit artístic i tecnològic

14/03/2016 | SCP

•  conveni-artes-visuales Artes_Visuales_16DLL17_in

Marja Jankovic i Vicent Climent. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, i la representant de l’empresa Artes Visuales S.R.L., Marja Jankovic, han firmat dimarts 8 de març de 2016 un conveni marc de cooperació acadèmica, científica i cultural entre ambdues entitats amb la finalitat de propiciar el desenvolupament de projectes d’interès comú dins dels àmbits artístic i tecnològic.

La col·laboració es realitzarà per mitjà del projecte Creative Connector, una plataforma d’artistes i professionals relacionats amb les noves tecnologies que ofereix a Castelló un espai d’intercanvi, investigació i experimentació i també un espai per a la divulgació de coneixements tecnològics i l’impuls de la creativitat per a tot tipus de públic.

Després de la firma, Marja Jankovic ha assegurat que l’acord és «una oportunitat perquè la gent jove puga projectar les seues inquietuds i desenvolupar projectes d’investigació artística i de noves tecnologies». Per la seua banda, Vicent Climent ha indicat que el conveni «obri la porta a realitzar molts projectes en l’àmbit de la creativitat i, sobretot, està adreçat a aquest espai de creativitat amb el qual volem connectar el nostre estudiantat».

A la firma del conveni han assistit el vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla; el coordinador del Servei d’Activitats Socioculturals, Albert López, i el responsable de l’Aula de Fotografia, Sergio Ibáñez, per part de l’UJI, i Marja Jankovic i Toni Castelló per part de l’empresa Artes Visuales S.R.L.

Imatges de l’acte