Dissenyadors i dissenyadores que han estudiat a l’UJI exposen els seus treballs en «UJI Design Trademark»

26/02/2016 | SCP

•  exposicio-disseny UJI_Desing_16DLL66_in

L'exposició estarà oberta fins al 8 d'abril. | FOTO: Damián Llorens

Dissenyadors i dissenyadores que han estudiat a la Universitat Jaume I han presentat avui els seus treballs creatius a la Galeria Octubre dins de l’exposició col·lectiva UJI Design Trademark. Estudiants d’ahir, dissenyadors d’avui, organitzada pel Servei d’Activitats Socioculturals del Vicerectorat de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Internacionals i comissariada pels professors José Luis Navarro, Jaume Gual i Francisco Felip.

L’acte d’inauguració ha comptat amb l’assistència del rector de l’UJI, Vicent Climent; la vicedirectora del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Julia Galán; el vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla, i els tres comissaris de l’exposició.

Climent ha expressat la gran satisfacció de la Universitat per poder presentar l’obra d’egressats de l’UJI els quals han avançat i crescut en coneixements. A més, ha assenyalat que aquesta titulació va ser una aposta de la Universitat, atès que va ser la primera que va implantar amb caràcter oficial els estudis d’Enginyeria Tècnica en Disseny Industrial. «Aquesta titulació barreja el coneixement científic i la vessant artística i ja va creure en els temps de la seua implantació que la interdisciplinarietat i la concurrència de camps de coneixement pot donar lloc a una creativitat immensa. Una prova d’això és el treball dels antics estudiants» ha apuntat.

Per la seua part, Galán ha destacat el gran treball realitzat pels titulats i titulades que han fet un gran esforç per ressaltar en la societat i retornar la formació que han rebut i que són «un orgull per a la Universitat i la carta de presentació d’aquests estudis a la societat».

En l’exposició, que estarà oberta fins al 8 d’abril, participen: Aa Studio, Arc-estudi, Barbosa, Baser Bala, Dsignio, Lelelerele handmade, Equipo Nómada, Estud {H}ac. Garcia Cumini Associati, Ignota design, Inzein Urns, Joan Rojeski, Mario Mankey / Vivo Volta, Nes Estudio, Ramon Esteve_Estudio, Clausell Studio, Vitale, Yinsen i Yonoh Estudio Creativo.

Fotografies