La Universitat Jaume I rep el premi al lideratge acadèmic de la revista «Economia 3»

01/02/2016 | SCP

•  premi-economia3 premio_economia3

Vicent Climent en l'acte de llirament dels premis.

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, va recollir un dels premis Economía 3 corresponents a l’exercici 2015 atorgats per aquesta publicació, en concret, el premi en la categoria de lideratge acadèmic. L’acte d’entrega, presidit pel president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, va tindre lloc el dimecres 27 de gener de 2016 a València.

A més de l’UJI, en aquesta edició dels premis també han sigut guardonats Hosbec, en la categoria de l’organització empresarial líder; Elche Parque Empresarial, en lideratge empresarial a Alacant; Fundesem Business School, en trajectòria docent a Alacant; Halcón Cerámicas, en lideratge empresarial a Castelló; Tomarial, Abogados y Asesores Tributarios, amb el guardó a la trajectòria profesional; Mercedes Benz Valencia, per la trajectòria comercial; Universidad Europea de Valencia, en la categoria de lideratge acadèmic en València; l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques, en trajectòria investigadora; Grupo Aguas Valencia per la trajectòria empresarial a València, i Las Provincias, amb el premi especial.

El rector va agrair el premi atorgat a l’UJI en l’any que la institució celebra el seu 25 aniversari com una universitat amb un projecte acadèmic, investigador, social i cultural consolidat. Climent va ressaltar que es tracta d’un premi «amb un valor especial per a la Universitat Jaume I per haver estat concedit per uns observadors privilegiats de la realitat del nostre territori».

Per la seua banda, el president de la Generalitat va destacar durant l’acte el treball conjunt entre l’Administració pública i les empreses per situar a la Comunitat Valenciana a l'avantguarda de l’economia espanyola. Puig va mostrar als premiats el seu agraïment «pel seu esforç» ja que «representen el rostre de la Comunitat Valenciana que volem visibilitzar a Espanya».