El catedràtic de l’UJI, Juan Carda, rep el Premi Poble de Vila-real per la seua labor al capdavant de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real»

16/01/2016 | SCP

•  premi-juancarda juan_01

Juan Bautista Carda, catedràtic de Química Inorgànica de l'UJI i director de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real».

El catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat Jaume I i director de la Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real», Juan Bautista Carda, serà guardonat el pròxim 12 de febrer amb els XVI Premis Poble de Vila-real en una gala que, com cada any, se celebra en el marc de les festes fundacionals de la ciutat i que tindrà lloc a partir de les 20.00 hores en l’Auditori Municipal. Al costat del director de la Càtedra impulsada per la Universitat Jaume I i l'Ajuntament de Vila-real, rebran el guardó la fundació Tots Units i el ciclista Sebastián Mora.

El director de la revista Poble, Juanjo Clemente, que organitza des de fa 16 anys la cita, destaca que es tracta d'uns premis «que es caracteritzen pel seu vila-realerisme i que reconeix a les persones, col·lectius, entitats i societats pels seus triomfs, aportacions a la vida col·lectiva del municipi o que traspassen amb el seu bon treball les fronteres locals, així com els qui divulguen amb la seua labor el nom, la història i la vida del nostre municipi».

La Càtedra d'Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» que dirigeix Juan Carda té com a objectiu promoure el desenvolupament de diferents activitats dirigides a despertar l'esperit científic i d'innovació i crear una base tecnològica que permeta abordar els reptes actuals que té plantejats el sector industrial, de cara a aconseguir una major competitivitat en el futur.