Els esportistes d'elit de la província entrenen per un dia a la comunitat universitària El rector ha obert la jornada promoguda per la Càtedra Endavant Villarreal C.F. jugant a vòlei

18/01/2016 | SCP

•  endavant-esportistes _MG_8100in

Els esportistes han ensenyat les seues habilitats en diferents pistes instal·lades a l'Àgora. | FOTO: Àlex Pérez

Els membres de la comunitat universitària de la Jaume I, començant pel rector, Vicent Climent, han pogut competir amb els millors jugadors de la província en la jornada «Endavant amb els esportistes» patrocinada per la Càtedra Endavant Villarreal C.F. Els esportistes han sigut uns professors de luxe i han ensenyat als universitaris i universitàries les seues habilitats en els seus respectius esports en les diferents pistes instal·lades a l'Àgora universitària.

L'exhibició ha comptat amb la presència de Pablo Torrijos, actual subcampió d'Europa de triple salt; Roberto Bautista, 25 del rànquing ATP de tennis; Pablo Herrera, plata olímpica a Atenes 2004, el migcampista del Villarreal C.F. Tomas Pina; i els jugadors de les primeres plantilles del club Amics del Bàsquet Castelló, Víctor Hidalgo i Alejandro Bortolussi. L'esport femení ha estat representat per les esportistes de la Universitat Jaume I, María Colonques, en futbol; Claudia Martínez, en bàsquet; Andrea Barrachina, en vòlei; Ángela Tejedor, en tennis, i Feli Castellet, en atletisme.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha donat la benvinguda als i les esportistes, que li han signat la samarreta esportiva que s'ha posat per a participar en les exhibicions. Totes les persones interessades han pogut rebre els consells de primera mà d'aquests esportistes i han pogut fer triple salt o han perfeccionat els seus cops de tennis, futbol, bàsquet o vòlei platja. A més, els primers participants han rebut una samarreta commemorativa així com regals, entrades i moltes més sorpreses. La jornada s'ha tancat amb una entrevista en la qual els assistents han pogut plantejar les seues preguntes als esportistes d'elit.