Publicacions de l’UJI presenta les seues novetats editorials a la Fira del Llibre de València

21/04/2015 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I presentarà del 22 d’abril al 3 de maig de 2015 les seues novetats editorials a la Fira del Llibre de València que tindrà lloc als Jardins de Vivers. Les últimes novetats de l’editorial universitària es podran vore en la carpa conjunta de l’Associació d’Editors del País Valencià, així com a l’espai que la Xarxa Vives ha habilitat a l’estand de la llibreria de la Universitat de València.

D’altra banda, diversos autors de la Universitat Jaume I participaran en l’activitat «Escriptors al plató» en la que se’ls farà una entrevista pública, enregistrada per difondre posteriorment en televisions i xarxes socials. Per part de l’UJI, s’entrevistarà a Javier Marzal, Micaela Moro, Sara Prades, Amparo Hurtado, Vicent Sampedro i Ramon Córdoba, entre d’altres.

La fira es podrà visitar d’11 a 14 hores i 17 a 21 hores.

Novetats editorials UJI