La Universitat guardona Sergi Selma i Ana M. Prats per realitzar les seues tesis doctorals en valencià

02/03/2015 | SCP

•  ajudes-valencia Ajudes_valencia_15DLL10_in

Lliurament de les ajudes. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I ha fet entrega avui de les ajudes per a la realització de tesines de llicenciatura, treballs d’investigació de tercer cicle i tesis doctorals en valencià que, en aquesta convocatòria, s’han adjudicat a Sergi Selma i Ana M. Prats per les seues tesis doctorals. L’acte de lliurament ha comptat amb la presència de la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el director de l’Escola de Doctorat, Jesús Lancis, i el cap del Servei de Llengües i Terminologia, Bartomeu Prior.

La vicerectora ha felicitat els guardonats i ha assenyalat que «és un repte fer una tesi en valencià perquè la difusió serà limitada i, per aquest motiu, molt poca gent ho fa; és per això que l’UJI té aquesta línia de reconeixement».

Sergi Selma Castell ha sigut premiat per la tesi titulada Paisatges històrics, patrimoni i didàctica (les sèquies i les hortes del Tribunal de les Aigües de València) i Ana M. Prats Rodríguez per la tesi Estudi descriptiu i comparatiu del model de llengua del doblatge al català: el cas de les sèries d’animació i d’anime al sistema balear. La quantitat total de les ajudes ha sigut de 500 euros.