panoramica UJI

Un documental i una entrevista guanyen el concurs «Dones que han fet la HISTÒRIA de l’UJI» de la Unitat d’Igualtat

07/02/2014 | SCP

La Unitat d’Igualtat de la Universitat Jaume I ha fet pública la resolució del concurs «Dones que han fet la HISTÒRIA de l’UJI», una iniciativa que té com a objecte nomenar i visibilitzar dones de la Jaume I que han obert portes en diferents àmbits, reconeixent així la seua aportació al creixement i a la història de la universitat castellonenca.

En aquesta edició han guanyat el primer premi, ex aequo, l’entrevista a Maria Àngels López,  «Feminista y creyente. Lo mío ya es el colmo» realitzada per Sara Carrasco, J. David Navarro, Marta Serrano, Selena Segovia i María López;  i el vídeo «La huella de Purificación Escribano» de Joan Aramburu, Julián Castillo, Mireia Llopis, Sara Mata i Júlia García. Els dos treballs han sigut premiats amb 100 euros. Així mateix, s’ha seleccionat el vídeo «Manoli Alonso, professora de l’UJI i seleccionadora nacional d’atletisme» i «Los contrastes de una mujer».

Les històries seleccionades es divulgaran a la pàgina web de la Unitat d’Igualtat i al portal de l’UJI. També se inclourà en aquestes publicacions «La historia de Pi», seleccionada en aquest concurs en la seua edició de 2013, impulsada per la Fundació Isonomia.

Treballs premiats

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya