El nou president d’AICE, José Castellano, reivindica una major inversió en educació i R+D+i

25/11/2013 | SCP

• José Castellano president-aice castellano

José Castellano és conseller assessor de qualitat de la Universitat Jaume I. | FOTO: VOX UJI

El Consell Rector de l'Associació d’Investigació de les Indústries Ceràmiques (AICE) ha designat José Castellano com a nou president d’AICE.

José Castellano Esteve és llicenciat en Geografia Econòmica per la Universitat de València i desenvolupa la seua labor professional en les empreses Cerámica Decorativa i D’Oliva. Ha pertangut al consell rector d’AICE i d’ALICER, a la junta rectora d’ASCER, de la qual és vicepresident des de 2011, i és conseller assessor de qualitat de la Universitat Jaume I.

Després de la seua designació, José Castellano ha demanat a les institucions que seguisquen donant suport al clúster ceràmic industrial de Castelló, «perquè és el que més riquesa genera en l’àmbit local, a la Comunitat Valenciana i a Espanya». També ha lamentat la «poca visió de futur» i el «discurs antieducació» que emana de les institucions a l'hora de retallar i minvar recursos en educació i R+D+i.