El vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials acull la mostra «Referències de dona. Influències per a una vida»

08/11/2013 | SCP

• «Referències de dona. Influències per a una vida» adonat adonat

La mostra composta per fotografies i una pantalla on s’exhibeix la pel·lícula que porta el mateix nom de l'exposició. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

L’Associació de Dones Nacionalistes Terra (Adona’t) ha instal·lat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials l’exposició Referències de dona. Influències per a una vida, una mostra composta per fotografies i una pantalla on s’exhibeix la pel·lícula que porta el mateix nom. L’acte d’inauguració, que es va celebrar el 5 de novembre, va comptar amb l’assistència de la presidenta d’Adona’t, Lluïsa Pérez Monferrer, i la vicerectora d’Estudis i Espai Europeu d’Educació Superior, Aurelia Bengochea.

Referències de dona. Influències per a una vida és un film realitzat per alumnat de Comunicació Audiovisual de l’UJI sota la coordinació de la professora Marta Martín Núñez. La pel·lícula està formada per 10 curts en què es pregunta a 10 dones qui ha influït positivament en elles en la vida. Amb les seues reflexions, Adona’t vol fer un exercici de memòria i d’agraïment, un pas endavant en l’intent de millorar el món a partir de petites intervencions en l’entorn immediat, un reconeixement a les dones i al seu saber.

L’exposició romandrà oberta fins al 30 de novembre de dilluns a divendres en horari de 8 a 21 hores i els dissabtes només al matí.