La Jornada d’Acollida rep més de 1.000 alumnes de nou ingrés

11/09/2013 | SCP

• Jornades d'acollida jornades_acollida jornades_acollida

Els assistents van visitar diferents serveis i instal·lacions de l'UJI com ara la Biblioteca. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

Més de 1.000 alumnes de nou ingrés van tenir el primer contacte amb la Universitat Jaume I en les Jornades d’Acollida que la Unitat de Suport Educatiu va organitzar del 3 al 6 de setembre. D’aquesta manera, l’estudiantat de primer curs va tenir l’oportunitat de conèixer millor l’estructura i el funcionament de la Universitat abans de començar el curs acadèmic.

Cada dia va estar dedicat a un dels centres; concretament, hi van assistir 140 persones de la Facultat de Ciències de la Salut, 400 de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, 250 de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i 270 de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

La jornada es va iniciar amb una benvinguda institucional i una xarrada informativa a càrrec del degà o la degana del centre corresponent, una tècnica de l’USE i una representant del Consell de l’Estudiantat. Així mateix, es va projectar el vídeo guanyador del concurs «Vídeo promo UJI», realitzat per l’estudiant  de Comunicació Audiovisual Alejandro López Arnal, per a donar una visió general de la vida universitària a l’estudiantat.

Per tal de conèixer millor les instal•lacions abans de l’inici de les classes, les persones assistents van realitzar una visita a l’edifici corresponent a la seua titulació acompanyades d’estudiants voluntaris de cursos superiors que van fer de guies. Així mateix, també van visitar els edificis dels principals serveis del campus: la Biblioteca, Infocampus, el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües i les instal·lacions esportives. En total van col•laborar en les visites 54 universitaris i universitàries i el personal dels quatre serveis.

El assistents a les jornades van rebre també una guia d’acollida que conté informació útil per a l’estudiantat, com ara opcions d’allotjament, mitjans de transport disponibles per a arribar a l’UJI, plànols explicatius per a trobar les aules dels diferents edificis o serveis i recursos amb què compta la Universitat que poden ser d’ajuda al llarg del curs. La guia es pot consultar també en format electrònic en la següent adreça: http://www.uji.es/bin/serveis/use/orienta/acollida/guiav.pdf.