La Llotja del Cànem obri un espai per la venda de publicacions de l’UJI

27/06/2013 | MARÍA BENAVENTE

• Publicacions a la Llotja tendaujillotja publicacionsllotja

Aquest punt de venda compta amb un total de 595 títols exposats incloent-hi les col·leccions, revistes i llibres coeditats amb altres universitats. | FOTO: VOX UJI

La Universitat Jaume I ha habilitat un espai a la Llotja del Cànem, Seu de la Ciutat, dedicat a la venda de publicacions pròpies de l’UJI. Aquest punt de venda, ubicat al vestíbul de l’edifici, compta amb un total de 595 títols exposats incloent-hi les col·leccions, revistes i llibres coeditats amb altres universitats.

El propòsit d’aquesta iniciativa és incrementar la visibilitat de l’extens fons bibliogràfic editat per Publicacions de la Universitat Jaume I, que alberga obres de caràcter especialitzat en temes de docència i investigació, però també altres interessants per a un públic més ampli.

La participació de l’editorial universitària en la Fira del Llibre durant aquests darrers anys ha posat de manifest que el títols de l’UJI atrauen la societat castellonenca. Tot i això, els espais i moments en què aquesta té l’oportunitat d’accedir a les obres al complet són limitats a causa de l’escassa representació d’aquestes a les llibreries tradicionals, que han de prioritzar la rapidesa de rotació i la rendibilitat.

Així doncs, es considera que aquest punt de venta afavorirà la visibilitat dels prop de 600 títols de la Jaume I, al mateix temps que cobrirà la demanda del sector de població interessat en aquestes obres.